keskiviikko 12. joulukuuta 2012




























Kaksi viikkoa sitten torstaina olimme vikan kerran kodissamme. Siskoni oli päivällä valokuvaamassa, Vilinaa ja Vilinan serkkuja, sillä aikaa kun minä olin mieheni kanssa pankissa tekemässä asuntokauppoja. (Ylempi kuva on siskoni ottama ja alempi on minun.)

Puoli kahdeksan aikaan illalla, kotimme oli loppusiivottu. Iso kiitos toiselle siskolle joka tuli avuksi. Jäljellä oli enää viimeisten tavaroiden pois vienti ja kattolamppujen pois otto. Kodista lähteminen tuntui haikealta, mutta samaan aikaan myös jotenkin helpotti. Enään ei tarvinnut miettiä saadaanko me koti tyhjäksi ajoissa ja mihin osoitteeseen viedään mikäkin laatikko tai huonekalu.

2 kommenttia:

  1. Onnea uuteen kotiin.
    Haikeat fiilikset jotenkin näissä kuvissa.

    VastaaPoista
  2. Poikkeama: Kiitos, vielä ei olla päästy uuteen kotiin. Tammikuun loppuun asti asutaan väliaikaisesti mun vanhempien kodissa jota ukkilaksi olen usein täällä blogissani kutsunut. Kiva että kuvista välittyy se haikeus, mikä itsellänikin tulee kun noita kuvia katson. Ihana koti oli ja rakkaat muistot tuolta jäi.

    Mukavaa joulun odotusta sinulle ja perheellesi <3

    VastaaPoista