torstai 29. maaliskuuta 2012




Olen saanut tämän haasteen Hattaramasun Lilliltä helmikuussa. Iso kiitos tästä ja anteeksi että olen antanut tämän odottaa.

Säännöt ovat seuraavanlaiset:

"Laita siis tämä (ylläoleva maatuska) lätkä blogiisi ja täydennä seuraavat lauseet:

1. Tunnen itseni Vuoden Mutsiksi kun... Vilina jouksee kädet ojossa vastaan ovelle kun tulen kotiin.
2. Lapsiperhe-elämässä haasteellisinta on... pitää koti siistinä. Jos lapsia olisi enemmän niin uskoisin että haastellisinta olisi pyrkiä olemaan tasapuolinen kaikille.
3. Suurin lapseltani saama kohteliaisuus on se, kun hän... antaa odottamattomia suukkoja minulle häntä pukiessa.
4. Kello 12 yöllä olen yleensä... nukkumassa.
5. Kello 8 aamulla olen yleensä... nukkumassa.
6. Haluaisin sanoa lapsen/lasten isälle, että... on ollut ihana seurata vierestä isäksi kasvamistasi.
7. Haluaisin sanoa omalle äidilleni, että... lapsuudestani on jäänyt ihana muisto siitä että kipeenä ollessani pidit erityistä huolta ja toit minulle sänkyyn valmiiksi tehdyt voileivät ja lasillisen mehua.
8. Viimeksi kiroilin, kun... suutuin miehelleni.
9. En ole koskaan osannut... olla purematta kynsiäni.
10. Parasta, mitä housut jalassa ja ilman lapsia voi tehdä, on... salille meno ja bodypump.


Sitten laita viesti eteenpäin ainakin yhdelle hyvälle mammabloggaajalle, jonka uskot ehtivän vastata haasteeseen."

Helenainen Ole hyvä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti