perjantai 30. maaliskuuta 2012

Liebster Blog

Liebster tarkoittaa "rakkain" tai "rakastettu", mutta se voi tarkoittaa myös suosikkia. Liebster palkinnon ajatuksena on saada huomiota blogeille joilla on alle 200 seuraajaa.

Tunnustuksen säännöt:

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi sen sinulle.
2. Valitse viisi suosikkiblogiasi (joilla siis alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3. Kopioi ja liitä palkinto blogiisi.
4. Toivo, että ihmiset joille lähetit palkinnon antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikkiblogilleen!


Kiitos Äiti, kun jaoit tunnustuksen minulle.
Kiitos Poikkeama, kun jaoit tunnustuksen minulle.
Kiitos Lilli, kun jaoit tunnustuksen minulle. 


Olen otettu siitä miten kauniilla sanoilla jaoitte minulle tunnustuksen.


Tunnustuksen jaan seuraaville:


Lukijoilleni, joiden blogiin itsekkin olen silloin tällöin kurkkinut.


Jonnalle, hän pitää blogia Tuhansia hymyjä.
Krisselle, hän pitää blogia Krissen.
Annalle, hän pitää blogia sinisiipeni.
Lilalle, hän pitää blogia Vauvakuumetta.
Sinille, hän pitää blogia arjen iloa.

4 kommenttia:

  1. Kiitos minunkin puolesta! :) Seuraan blogiasi ja muistan sinut nähneeni joskus nuorempana ehkä jossain leirillä. Mua on koskettanut suuresti Valton tarina ja toivonkin teille voimia mielettömästi! <3

    VastaaPoista
  2. Krisse: Ole hyvä :)

    Jonna: :) Oleppas hyvä.

    Anna: Kiitos sanoistasi, minullekkin selvisi että olemme nähneet joskus kun joku aika sitten rullailin blogiasi pidemmälle. Tunnistin sinut hääkuvistanne, minäkään en enää muista missä tarkkaan ollen olemme nähneet mutta olemme ehkä kuitenkin joskus jopa juteltukkin, vai onko meillä ollut vaan yhteisiä tuttuja?

    VastaaPoista